السبت، 18 مايو، 2013

صور شوف صور الفنانين قبل ما يعملوا قرشين و بعد 2013

الفلوس بتعمل الهوايل . متفقين على الكلام ده . بس في بعض الناس القلائل إللي الفلوس و التحول المادي في حياتهم لا يغير الجوهر بداخلهم و يبقوا على ما هو عليه من تواضع و تقدير لقيمة النعمة إللي ربنا وهبها لهم . للأسف النوعية هذه من الناس قلائل و نادرين . فالأغلبية منهم يبدأون بالترفع على الاخرين و التكبر لأن الحياة تتحول بالنسبة لهم لمسألة مادة فقط . يعني زي ما بقول المثل الشعبي . معاك قرش تسوى قرش . و هؤلاء يتناسون الفترة التي كانوا يعيشونها قبل ما ربنا يفتحها عليهم .. و تشوفهم بقوا يغيروا حتى شكلهم إللي كانوا عليه .. نشوف مجموعة من أشهر الفنانين كيف كانوا و كيف أصبحوا ..
الفنانة جينيفر لوبيز




الفنان إيمينم




الفنان سنوب دوج




الفنان إنريكه




الفنانة ماريا كاري




الفنانة ميس إليوت

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...